Adinekoen elkarteak

2024/07/09

Makina Erreminta Museoa bisitatu duten adinekoen talde eta/edo elkarteen harrera ona ikusita, mota horretako bisitak sustatzea erabaki dugu.

Zergatik? Beraiek bizi eta ezagutu dute duela 100 urteko tailer bat, uhal eta poleen bidezko transmisioarekin. Oso esperientzia aberasgarria eta atsegina da. Hona hemen museoa bisitatzea onuragarria izateko arrazoi espezifiko batzuk:

1. Jardunaldia Kultura eta historia aberastea:

– Iraganarekiko lotura: Museoak aukera ematen die bisitari helduei iraganeko garaiak gogoratzeko eta berpizteko eta horretarako, bilakaera teknologikoa eta garapen industriala ezagutu eta balioesten ditu.

– Tokiko Ondarea: Tokiko eta eskualdeko historiari buruz gehiago jakiteko aukera da, komunitateko kide izatearen eta harrotasunaren zentzua sustatuz.

2. Estimulazio kognitiboa:

– Etengabeko Ikaskuntza: Museoko bisitak aukera bikaina eskaintzen du burua aktibo mantentzeko, jakin-mina eta ezagutza berriak sustatuz.

– Erakustaldi Interaktiboak: Burua modu eraginkorrean estimulatzen lagun dezakete, esperientzia hezigarri bat emanez eta dibertigarria.

3. Ongizate Sozial eta Emozionala:

– Interakzio soziala: Museoa taldean bisitatzeak interakzio sozialerako aukera bikaina eskaintzen du, lotura komunitarioak sendotuz eta elkarteko kideen arteko adiskidetasuna sustatuz.

– Partekatutako esperientzia: Taldeko bisitek partekatutako oroitzapenak sortzen dituzte, eztabaidatu eta gogora daitezkeenak, komunitate zentzua sustatuz.

4. Ingurune atsegina eta irisgarria:

– Instalazio egokituak: Museoa erabat egokituta dago adinekoentzako bisita eroso eta irisgarria bermatzeko, mugikortasun murriztua duten pertsonak barne.

– Giro seguru eta atsegina: Museoaren ingurua segurua eta atsegina da, esperientzia paregabea eskainiz.

Hirugarren adinekoen elkarte ezberdinei museoa ezagutarazten lagunduko diguzu?

Iraganarekin konektatzeko aukera emango die, beren bizipenen eta esperientzien bidez… Oso garrantzitsua da hori, batez ere adinekoentzat, aktibo eta munduarekin eta beren historia paregabe eta errepikaezinarekin konektatuta egoten jarraitu behar baitute.

Hemen gaude:

🏛 Makina Erremintaren Museoa