1972ko promozioa – Mekanika eta elektrizitatea (Elemental eskola)

2024/07/17

Elgoibarko Makina-Erremintaren Museoan Mekanika eta Elektrizitate Maisutzaren 1972ko promozioari harrera egiteko atsegina izan dugu.

Oroitzapenez betetako bisita izan da, eta lagun eta lankide ohiak elkarrekin elkartu dira istorioak eta esperientziak partekatzeko. Anekdotak entzuteak eta guztion irribarreak ikusteak denboran bidaiatzea eta ikaskuntzaz betetako egun horiek berpiztea eragin digu.

Bisitaren une aipagarri batzuk:
• Oroitzapen ahaztezinak: Une paregabeak bizi ditugu, hala nola mekanikako eta elektrizitateko lehen klaseak eta tailerretako abenturak.
• Arrakasta-istorioak: Inspiratzailea izan da entzutea nola bakoitzak urteetan zehar ikasitakoa aplikatu duen eta nola lagundu dioten industriari bere lanarekin eta dedikazioarekin.
• Lotura Indartuak: Lotzen gaituzten loturak sendotu ditugu, gogoratuz denborak aurrera egin arren, lagun onek eta esperientzia partekatuek iraun egiten dutela.

Laster arte!!

#MaestríaMecánicaElectricidad #MuseoMáquinaHerramienta #MEmuseoa #MakinaErremintaMuseoa #Historias #Experiencia #Formación #Industria