Meka Lanbide eskola Museoan

2024/10/11

Meka Lanbide Eskolako Automozioko lehen mailako ikasleen bisita izan genuen.

Makina Erremintaren Museoan egindako ibilbidean, ikasleek gure eskualdeko historia industriala gertutik ezagutzeko eta antzinako artisau-lanbideen inguruan ikasteko aukera izan zuten. Museoa inspirazio eta ikasketa iturri bikaina izan da.

Ziur gaude Makina Erremintaren Museoa baliabide ederra dela lanbide heziketako ikastetxe guztientzat. Oinarri historiko sendoa eskaintzeaz gain, ikasleak gure eskualdeko ondare tekniko eta kulturalarekin lotzen ditu, etorkizuneko lanbidea hobeto ulertzen lagunduz.

Eskerrik asko Meka Lanbide Eskolari eta bere ikasleei bisitagatik!